m/v Boekhouder / Dossierbeheerder

Functie

Als dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor de volledige boekhouding van A tot Z.  Dit houdt onder andere in de verwerking van de boekhouding, het opstellen van BTW aangiften, tussentijdse resultaten, balans, jaarrekening, fiscale aangiftes,… Je denkt pro-actief mee met de klant en staat hem/haar bij in allerhande boekhoudkundige- en fiscale vragen .

Profiel

Je bent in het bezit van minimum een bachelor diploma boekhouding/fiscaliteit en hebt bij voorkeur reeds enkele jaren ervaring in een boekhoudkantoor.  Zelf ben je enthousiast, leergierig, flexibel en stressbestendig.  Een goede en duidelijke communicatie is voor jou geen probleem, alsook beschik je over een grote verantwoordelijkheidszin. Hiernaast hecht je veel belang aan collegialiteit en wil je samen met het ganse team meewerken aan de toekomst van het bedrijf.

Ons aanbod

Een hecht en enthousiast team verwelkomt jou graag in een open, modern ingericht kantoor te Hasselt met ruime parkeermogelijkheid.  Zodra je bent ingewerkt krijg jij de verantwoordelijkheid van een vast aantal dossiers waarbij er steeds mogelijkheid blijft voor interne navraag en probleemoplossing.

Tussen de zaakvoerders en het personeel heerst een eerlijke communicatie waarbij er steeds rekening wordt gehouden met de noden van het personeel.

In ruil voor jouw dagelijkse inzet ontvang je een aantrekkelijk salarispakket, incl. extra legale voordelen.

Interesse?

Aarzel niet en mail uw sollicitatiebrief met uitgebreid C.V. naar: elke@bedrijfsconsultants.be of stuur deze op naar:
Accountantskantoor P&S Bedrijfsconsultants, Gouverneur Roppesingel 81 bus 3, 3500 Hasselt (tel.nr. 011/480.490)